Har glemt passordet for innlogging, men har fått ny mailadresse.
Hvordan får jeg endret dette?
Dette kommer av og til opp som spørsmål via vårt kontaktskjema.
Det veldig enkle svaret er at du må ha en fungerende E-Postadresse som vi kan nå deg på.
Uten en slik er det veldig vanskelig å hjelpe.
Husk at det også kan ta en del tid før du får svar, derfor er det en fordel å melde fra så tidlig som mulig. Vi hjelper gjerne med å endre E-Postadresser, vi sender gjerne skjema for endringer av passord til deg, men vi må ha et sted å sende det.
Om du føler at du skulle fått et svar for lenge siden, sjekk Spam folderen, det finnes alltid en risk for at E-Post havner der.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.