Gjestevisning er begrenset

Jernbane.Net Hva vil du vise andre ?

Ronny Maarud

@Cognacteuren
Administrator
Moderator
Premium Class
Medlem
Verifisert medlem
Vårt forum har en mengde innstillinger som man bør ofre litt tid på for å undersøke litt.
Ta gjerne 10 minutter mens du bestemmer deg for hva du vil vise av personlige opplysninger.
En administrator kan se alt, men en medlem skal ikke kunne se alt uten videre, dersom du ikke selv da ønsker at noen skal se slike ting som fødselsdager og adresser etc etc.

Det finnes også noe som heter PROFILINNLEGG på våre sider.
Egentlig ikke noe som brukes så overvettes mye, men av en ren hendelse linket jeg til min profilside i dag. Et profilinnlegg er stort sett det samme som vi av og til ser på andre sosiale medier, og er oftest av typen: Nå skal jeg bake brød, eller nå skal jeg gå på Den Gylne Måken for å spise noe nyttig.
Ikke noe som alle har noen stor interesse av å følge med på.

Jeg hadde ikke begrenset visningen, slik at mine profilinnlegg lå åpne for alle medlemmer.
Det var jo ikke så smart, da eventuelle svar til meg også vil være synlig.
Slik sett godt at jeg ikke har noen store hemmelige avtaler, da blir jo ikke skaden så veldig stor !

NUVEL, jeg fikk et tips om dette, og har nå endret slik at det er kun medlemmer som jeg har valgt å føle som kan se hva jeg skriver under Min Profil.

Innstillinger - personvern.
Selvsagt kan du velge å gjemme deg, om du skulle ønske det ! Men et av poengene med å være med på nettstedet er jo at man skal kunne skape kontakter,

Fødselsdag / måned / år ..... Alle behøver vel ikke vite at jeg fyller litt over søtti i sommer, det rekker vel med dagen ?

Som sagt, bruk 10 minutter for å tilpasse dine innstillinger slik du vil ha det.
Om det er en medlem du vil følge, så gjør gjerne det, det er jo litt av Poenget med Nettstedet det også !

1687976461_personvern.jpg

I forbindelse med at vi har åpnet for registrering for en kortere periode kan det være nyttig å ta del av noen av informasjonen i trådene i denne forumdelen.
For eks denne tråden..

Det gjelder i grunnen både nye og ikke minst gamle medlemmer.

HUSK også at SUPPORT Forumdelen er Privat.
Ingen andre enn administratorer kan lese hva du ønsker hjelp med.
Ikke engang GOOGLE kan lese deg der.

Tilbake
Topp Bunn